Συνοπτικό πρόγραμμα
ΕΝΟΤΗΤΑ Α'
- Βασικές έννοιες διοίκησης επιχειρήσεων/ ανθρώπινου δυναμικού
- Εισαγωγή στην ιεραρχία και στην οργάνωση του τμήματος front office/ back office
- Διαχωρισμός καθηκόντων και αρμοδιοτήτων front office και back office
- Πρόγραμμα εργασίας προσωπικού
- Διαδίκτυο/ web bookings
- Αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων - παραπόνων των πελατών σε επίπεδο Supervisor
- Συνεργασία με άλλα τμήματα του ξενοδοχείου
ΕΝΟΤΗΤΑ Β'
- Τρόποι πωλήσεων και επικοινωνία με πελάτες ή πρακτορεία
- Κρατήσεις (reservation dpt)
- Σχέσεις με πελάτες
- Συνεργασία με γραφεία ταξιδιών
- Περί συμβολαίων (allotments)
- Vouchers (είδη Vouchers και κάλυψη που παρέχουν)
- Τεχνική κρατήσεων. Δελτία, πλάνα και λοιπά έντυπα που χρησιμοποιούνται για την ορθή τήρηση των κρατήσεων.
- Συμβόλαια και ανάλυση αυτών
- Τύποι κρατήσεων
- Individual
- Allotment
- Company
- Travel Agency
- Group accounts
- Booking position
- Αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων - παραπόνων των πελατών
- Main courante
- Έλεγχος τιμών- προτιμολόγηση (proforma)
- Υπολογισμός τιμών συμβολαίων
- Ακυρωτικά τιμολόγια
- Πιστωτικά τιμολόγια
- Διόρθωση τιμών
- Τήρηση κατάστασης ταμείων των υπολοίπων τμημάτων και κλείσιμο ταμείων
- Εκτύπωση αναφορών και στατιστικών
- Ασκήσεις για την έκδοση ταμειακών καταστάσεων και συμφωνία M/C
- Κλείσιμο ημέρας EOD